Új jelszó kérése
 

Nutrixxion használati útmutató

Megmutatja, mikor, mit érdemes fogyasztani a testedzés során:

 Nutrixxion használati útmutató - kerékpár   Nutrixxion használati útmutató - triatlon   Nutrixxion használati útmutató - futas
Kerékpározás Triatlon Futás

- Fontos: Mindig a megfelelő mennyiségű folyadékot vegye magához sportolás előtt, alatt és után (Iso Refresher, Endurance Drink, XX Force Endurance Drink).

- Fontos: Az XX Force Endurance Drink koffeint és taurint is tartalmaz. Fokozottan intenzív terhelésnél ajánlott.   (Túrázás/edzés során a Nutrixxion Endurance Drink-et használja, versenyen hatékonyabb az XX Force Endurance Drink!

- Fokozott igénybevétel vagy versenykörülmények között ált. könnyebb a folyékony állagú energia-bevitel (pl. Endurance Drink, Energy Gel) mint az energiaszelet elfogyasztása.

- Gondolkodjon előre! Hosszú, nehéz emelkedő előtt már 15 perccel korábban vigyen be megfelelő mennyiségű energiát!

- Testedzés után fontos a fehérje-bevitel! A Nutrixxion Recovery Drink vagy a Whey Isolate Protein Drink az izmokat esszenciális aminosavakkal látja el és segíti a gyors regenerálódást.


Nutrixxion termékkatalógus  -  Letöltés (pdf)


 Táplálkozási tanácsok a Bikemagon

  1. Szüksége van-e az állóképességi sportolóknak táplálékkiegészítőkre?

  2. Kerékpáros táplálkozás: általános alapelvek sportolóknak és nem sportolóknak

  3. Hogyan dobjuk le a felszedett „fóka-hájat”? Avagy, a 15%-os energiadeficit jelentősége.


Fokozott igénybevétel esetén vagy versenykörülmények között gyakorta könnyebb a folyékony szénhidrát bevitel (például Nutrixxion Endurance Drink vagy Energy Gel) mint egy energiaszelet elfogyasztása.
Webáruház készítés